Jaarverslag 2021

2021

2021 is een bijzonder jaar geweest voor ons allemaal. We werden heen en weer geslingerd tussen verschillende maatregelen, welke ook van invloed waren op de zorgvraag.

De hele zorg piepte en kraakte in 2021. Meer dan ooit tevoren merken wij ook in de huisartsenzorg dat de druk onevenredig is toegenomen. Ook voor de POH-GGZ. Voor het eerst zien wij forse wachtlijsten die maken dat er steeds meer tijd aan overbruggingszorg moet worden besteed.

Trots mogen wij zijn op het gehele team en hoe wij 2021 zijn doorgekomen. Mede door de veerkracht die eenieder heeft moeten tonen, heeft ons hele team, op de praktijkvloer en op kantoor, een topprestatie neergezet. De bezetting is op peil gebleven en er is meer zorg dan ooit tevoren geleverd. In dit soort tijden is het belangrijk elkaar vast te houden en het te hebben over wat ons bindt.

Middels dit jaarverslag bieden wij je een inkijk in alles wat ons heeft bezig gehouden in 2021.

Rest mij alle personen die in 2021 betrokken waren bij Praktijksteun, alle samenwerkingspartners én zorgverleners welke hun rol hebben gepakt, te bedanken voor hun inzet en betrokkenheid.

Veel leesplezier gewenst.

Niek Janssen